MASONII ȘI VIAȚA VEȘNICĂ


MASONII ȘI VIAȚA VEȘNICĂ

            Consider că un om informat este pe jumătate victorios, iar dacă mai face și ceva pentru a ajuta pe alții să treacă peste momentele de panică și depresie psihică profundă provocate de lăcomia unora, deja se poate considera un om împlinit. Pe de altă parte,  viața aceasta este prea scurtă pentru capacitățile noastre și avem nevoie de ceva mult mai mult, unii, mai încetinei, ar avea nevoie chiar de o veșnicie pentru proiectele lor.
            Se pare că această veșnicie este căutată de foarte muți oameni, chiar și de puternicii lumii, înregimentați la carul forțelor întunericului. Opiniile mele fiind cunoscute, la cele mai înalte niveluri, datorită celor două cărți scris,e prin anii 2005 și 2008, am fost abordat, la un congres, de către un confrate medic,  cu legături în lumea masonilor, și am fost  întrebat, printre altele, dacă știu  semnificația   numărului 322, de sub craniul pe care marele mason, de rang 32, îl are pe biroul său. I-am răspuns că nu sunt la curent cu  acțiunile   masonilor și nici nu am timpul necesar să înțeleg toate grupările oculte din lume.
             Spre surprinderea mea, mi-a spus că   numărul reprezintă  esența unui text din Tora, mai precis din Geneza 3:22.  La citirea textului, am înțeles, cu surprindere, că  oamenii aceștia cunosc precis că există viața veșnică, spre deosebire de unii creștini, sau de atei, și că urmăresc să ajungă la acest deziderat  prin forță.
            Geneza 3:22 ,,Domnul Dumnezeu a zis: ,,Iată că omul a ajuns ca unul din Noi, cunoscând binele și răul. Să-l împiedicăm dar acum ca nu cumva să-și întindă mâna, să ia și din pomul vieții, să mănânce din el, și să trăiască în veci.”
            Am înmărmurit,  la  aflarea  acestui  lucru, dar am reușită să mă luminez în legătură cu multe alte  texte  antice sacre, pe care nu  le puteam descifra.
            În acel moment, aveam în  minte o mulțime de texte sacre, codate și  fără  rezolvare, când  m-am trezit cu informația aceasta atât de   valoroasă. Confratele meu nu știa  cât de departe sunt eu cu cercetările, privind  decodarea  textelor    apocaliptice, așa că a vrut să mă impresioneze, probabil, sau  poate a vrut să mă sperie, cu  forța pe care o dețin  aceste grupări oculte. Din analiza textului din Geneza, se poate  înțelege că  omul poate trăi veșnic, dacă reușește, printr-o  strategie, bine pusă la punct, să mănânce din pomul vieții.
            Am pus cap la cap text din Geneza 3:22 cu   altul, apărut la   peste un mileniu distanță, și am înțeles că  există interese  foarte mari din partea forțelor rebele de a ocupa  toată infrastructura existentă în  Noul Ierusalim, pentru a controla spațiul și timpul, în mod abuziv și discreționar.
Apoc. 20:7-9 ,,7. Când se vor împlini cei o mie de ani, Satana va fi dezlegat;
 8. și va ieși din temnița lui, ca să înșele Neamurile, cari sunt în cele patru colțuri ale pământului, pe Gog și pe Magog, ca să-i adune pentru război. Numărul lor va fi ca nisipul mării.
  9. Și ei s-au suit pe fața pământului, și au înconjurat tabăra sfinților și cetatea prea iubită. Dar din cer s-a pogorât un foc care i-a mistuit.
            Rebelii  știu că va exista, în viitor, o intersectare între  civilizația terestră și civilizația   Universului, undeva în zona  Israelului de azi, moment în care ei speră să ocupe, prin forță,   centrele de comandă ale  Noului Ierusalim, despre care scriu extrem de multe profeții antice și despre care șeful rebeliunii, numit Lucifer, sau Satana, știe   toate detaliile, pentru că a fost unul din  conducătorii  cu cel mai înalt rang din Univers,  care a fost  expulzat  din ea pentru rebeliune.    
            Masonii reprezintă o grupare care s-a infiltrat în toate statele lumii și au preluat conducerea  tuturor  guvernelor,  pentru a deține controlul asupra   armatelor lumii, astfel încât, la momentul oportun, să poată  obține ceea ce doresc, viața veșnică, prin ocuparea Noului Ierusalim și accesul la  apa vieții și pomul vieții.
            Sloganul lor este ,,viața veșnică fără Dumnezeu, împotriva lui Dumnezeu”.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

CV PANAIT Filip

DE CE ZBOARĂ TIMPUL AȘA DE REPEDE?

SFÂNTUL ILIE, VESTITORUL DEZASTRULUI, ȘI LUMEA DE AZI